10 Mart 2016 Perşembe

Ferhangi Şeyler

Hafta sonu kızımla birlikte Ferhangi Şeyler oyununu izlemeye gittik. Oyunu ilk defa ne zaman seyrettiğimi hatırlayamadım. Galiba 1990’dı. Ne kadar gülmüş, nasıl hayran olmuştum Ferhan Şensoy’a... Bütün kitaplarını okudum, galiba bütün oyunlarına gittim. Ferhangi Şeyler’e defalarca gittim. Sonra uzunca ara verdim. Sanal alemde İzmir’e geldiğini görünce Zeynep’le gitmek üzere bilet aldım. Heyecanlandım epeyce... 
Zeynep, Ferhan Şensoy kim bilmeden beni kırmadı, geldi. Kahkahalarla güldük. Çıkışta bana teşekkür etti canım kızım. O’nu Ferhan Şensoy’la tanıştırdığım için... (Üstelik kahkaha atmama hiç kızmadı.) Benim de hem kızıma hem ustaya hayranlığım arttı.

1987’den beri aralıksız devam eden bu müthiş oyuna gitmediyseniz gidin. Gittiyseniz, bir daha gidin. Ferhan Şensoy’un günlük gazeteleri okuması ve bağlamasıyla söylediği şarkılarını dinlemek için bile değer!


“Seyre daldım ben alemi, seyreder alem beni” Ferhangi Şeyler/Ferhan Şensoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder